۱۳۸۷ شهریور ۲۰, چهارشنبه

عنوان جدید ما

بعد از 3 سال تلاش و کوشش بالاخره توانستیم به عنوان دکتر خانوم نزدیک شویم و یک عنوان پوچ و مضحک دیگه هم به عناوین مبارک
بیفزاییم. به قول رفیقی عین مار چنبره زدیم رو هرچی عنوان و مدرکه!
ما که در طول عمر کثیفمان کار بیهوده زیاد کردیم اینم روش؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط این روزا جای یکی خیلی خالیه که میگفت آرزوش قبولی ما در
مقطع دکتراست.
چقدر دلم میخواست دنیا اینقدر برای ما بزرگ نمیشد و یه روزی باهاش
چشم تو چشم میشدم و میگفتم:رفیق نیمه راه نامرد من بدون تو به همه جا رسیدم بدون تو وکیل شدم بدون تو سر دفتر شدم بدون تو دکتر شدم
و شاید یه روزی هم بدون تو و با یکی غیر از تو طعم خوشبختی رو
بچشم اما تو بدون من چی شدی؟؟؟!!!!!!!!!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بي خيال بابا دكتر جون اون رو از حافظه ات پاك كن براي هميشه ! ماج ماج براي قبولي توي دكترا
حنا جوني

sanaz گفت...

che ajab ma tunestim inja ye kam chiz benevisim. ta vaghti unja boodim ke nemishod. baz khoobe umadim o shod. chetori dust joonam? omidvaram ke hame chi bar vefgh e moradet base o moraghebe khodet bash ye alame o delam barat tangh shode... dokhtaram 2 ta kar kon: ye shoma tel be man bede ke har hezar sal betunam ye bar behet bezangam o sedat ro beshnavam. adress e e-milet ro ham baram befrest ke dashte basham. man inja dar ghadam e aval hameye zendegim ro ke toye daftarche kholase mishod gom kardam!!! hora be havas e jam e man. boosi boosi

ناشناس گفت...

میون عاشقا یکی هم مثل من شد
تو دنیای غریبانش یه تن شد
یکی که ریشه بود برای ساقت
ولی از سادگی خود ریشه کن شد
چرا باید تو این انبوه ادم سر راه من ساده تو باشی
خرابی های دنیاتو بسازم که و ابادمو از هم بپاشی
تو فال من چرا خط تو اومد
همون خطی که چین صورتم شد
روزای غصه رو عمر من اومد
ولی روزای بی دلشوره کم شد
تو ریختی مثل اواری رو دنیام
تو از سقف امیدم چکه کردی
دل من با دعا اسم تو میگفت که کار غصه هامو سکه کردی...

حمید