۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

بهترین تولد

امشب یکی از بهترین شبای زندگیم و این تولد یکی از بهترین جشن تولدام بود.فکرشو بکن دلت گرفته باشه و فکر کنی هیشکی دوست نداره و با اندوه فراوان بری تو کافه تا توی تنهایی یه قهوه بخوری و حسابی گله و شکایت کنی از اطرافیانت،بعد ببینی بهترین دوستات تو کافه منتظرت نشستن و برات تولد گرفتن،خب چه حسی میتونی داشته باشی؟دقیقا نمیتونم بگم چقدر خوشحال شدم و چقدر غافلگیر اما فقط میگم که یکی از بهترین شبای زندگیم بود.مرسی از همه دوستانی که امشب زحمت کشیدن و منو حسابی خجالت دادن.مرسی از دوتا ساناز عزیز دوستای خوبم.مرسی از پروشات عزیز و مهربون خودم.امید جان(گنجشگک اشی مشی)یک دنیا ممنون.خیلی خوشحال شدم از دیدن محمدرضای عزیزی که توی دنیای مجازی دوست خوبم بود و امشب تو دنیای واقعی هم یکی از دوستای خوبم شد.ممنون از سام عزیز و در اخر هم هوارتا بوس و تشکر از حنا جونی بهترین دوست دنیا که واسه برنامه امشب کلی زحمت کشیده بود.گلناز نازنینم جات خیلی خالی بود و دلم برات خیلی تنگ شده.واقعا خوشحالم که دوستای به این خوبی و ماهی دارم و انشااله تو تولداتون جبران کنم.

۵ نظر:

Mental Stripes گفت...

به قول چندتا از دوستام :
مرسي كه همچين روزي به دنيا اومدي تا همه ي ما يك جا جمع بشيم و ببينيمت . منم خيلي خوشحالم از آشنايي با جمع صميمي شما و پيدا كردن دوستان خوبي مثل شما

نویسنده یواشکی گفت...

خواهش می کنم عزیزم تولدت باز هم مبارک و امیدوارم سالها سالم و سلامت و خوشبخت باشی

sanaz گفت...

دوست جونم یه عالمه قابل تو رو نداره...به همه مون خوش گذشت و همگی خوشحالیم که بهت خوش گذشته و تونستیم یه بارم که شده سنت شکنی کنیم...

محمدرضا گفت...

عرض سلام دارم خانوم :)
تبريك مجدد

نگین گفت...

چه عجب بعد از مدتها خنده شما رو پیجتون دیدیم
امیدوارم همیشه خوشحال باشید