۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

روز تولد من

امروز فکر کردم حالا که از ادما ناامید شدم و تو آدمای زنده معرفتی ندیدم ،بهتره تولدم رو کنار مرده ها بگذرونم.صبح اول وقت راهی بهشت زهرا شدم و رفتم سراغ بابا جونی تا از بعضی ها گله کنم.با یه دل پر رفتم و یه دل سیر براش گریه کردم.
با تشکر از همه دوستانی که تلفنی و اینجا تولدم رو تبریک گفتن و به یادم بودن.اما اونایی که به خودشون زحمت ندادن و اون شخص مورد نظر(س)که امروز فهمیدم چقدر بی شخصیت و بی ادبه که واقعا بدترین روزارو براش ارزو میکنم،شاید من نتونم این کارشو براش جبران کنم اما مطمئنم که بالاخره یه روزی یکی اینکارو براش جبران میکنه...

۵ نظر:

Mental Stripes گفت...

بازم تولدت مبارك
اينقدر سخت نگير
بابا بهشت زهرا چيه آخه جا قحظ بود؟ يه روز ديگه خوب ميرفتي نه امروز . گريه؟ شوخي داري ميكني ديگه؟ آدما از هر دست ميدن از همون دست هم پس ميگيرم مطمئن باش . جواب بدي رو با بدي نميدن ميشه سكوت كرد يا ميشه جواب بدي رو با خوبي داد

Negin گفت...

می دونم که فقط حرفشو زدی
اما برای هیچ کس آرزوی بد نکن
اگه مستحق بدی باشه دنیا خودش رسمشو بلده
البته من هیچی نمی دونم
نمی خوام در رویا زندگی کنی و این همه بدی رو نادیده بگیری اما فراموشش کن بی عشق و بی نفرت

نگین گفت...

یه جمله یروزی منو خیلی آروم کرد: دوست داشتن آدما وظیفه توست و حق تو اینه که دوست داشته باشن
این جمله انقدر خاص که معلومه از چه کسی می تونه باشه
از اون روز منتظر این نیستم تا از کسی که بهش خوبی می کنم حتما خوب ببینم

مریم گلی گفت...

من نمیتونم اینهمه بدی رو ببخشم و نمیبخشم و تا جوابشو نبینم آروم نمیشم چون این آدمارو اگه ببخشی پررو میشن.اینا عادت کردن به آزار دیگران اما شدیدا معتقدم بزودی زود جوابشو میگیره چون تو زندگیم زیاد دیدم این مدل آدمارو که از اونجایی که فکرشو نمیکردن خوردن.بهرحال مزیتش این بود که من فهمیدم اولا دوست داشتن و عشق کشکه و وجود نداره دوما به آدمایی که از تو پایینترن و تو حد تو نیستن نباید زیاد بها بدی و اعتماد به نفسشون رو ببری بالا چون جنبه اش رو ندارن و فکر میکنن که خبریه سوما فهمیدم اون آدم بی لیاقترین ادم روی زمینه.

فرهاد گفت...

تولدت مبارک مریم جان امیدوارم دوباره روزگارت شاد و پرخنده باشه
سعی کن بیخیال این افراد بشی با گذشت زمان همه چیز درست میشه
دنیا هم اینجوری نمیمونه...