۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

اطلاعیه مهم

اینجانب مریم گلی بانو در کمال صحت عقلی و روحی از همین تریبون به اطلاع کلیه دوستان و رفقا علی الخصوص شوالیه های میز گرد میرسانم که امسال به مناسبت میلاد بنده هیچ گونه مراسم شادمانی و پایکوبی در هیچ نقطه ای از این جهان پهناور برگزار نخواهد شد و هرگونه شادمانی را تحریم مینمایم.
اینجانب مریم گلی بانو مراسم میلاد مبارکمان را که مقارن شده است با سه روز تعطیلی در تنهایی و تاریکی با اشک و آه برگزار خواهم کرد و هوارتا غصه خواهم خورد به حال خودم که ای وای بر تو مریم گلی که بازم تنهایی و لعنت میفرستم بر تمام اجناس ذکوری که گند زدن به حال و احوال ما که نمیدانیم به روح اعتقاد دارن یا خیر اما در هر حال ای تو ...ببخشید قصد فحاشی نداشتم اما دلمان خون است از دست این مردان نامرد زندگیمان.
بنده از همین تریبون از همه دوستانی که به فکر بنده بودند و هستن سپاسگذاری میکنم.انشااله در شادیهایتان جبران کنم.
ساهاست که زندانی آزادی تو هستم...دلم برای اشک ،دلم برای سیب ،دلم برای آب...دلم برای من،دلم بیش از هر چیزی برای خودم تنگه و من برای خودم دلم چقدر تنگه... 

۱۰ نظر:

Mental Stripes گفت...

ببين با اينكار تا حالا چيزي عايدت شده؟
همه چيز رو رها كن . يه لحظه وسط غم و غصه ت و ناراحتي و گريه و اسكات همه چي رو متوقف كن
فكر كن
اگه اينكار كمكت ميكنه قبوله منم ميام با هم بشينيم گريه كنيم . با هم زار بزنيم .

نگین گفت...

...
3 تا نقطه یعنی نظراتمو برای خودم نگه می دارم
البته به خواسته شما
و اینکه نمی دونم تولدت کیه اما تبریک با بهترین آروزها
آرزومند آروزهایتان

نویسنده یواشکی گفت...

شما خیلی بی جا می فرمایید .. ساکت ...صحبت نکن .... در آبان ماه ضیافت تولد مریمه توی یه کافه همه اونایی که من و مریم رو توی یه وبلاگ هامون دنبال می کنن هم دعوت اند زمان و مکان از طریف وبلاگ من اعلام میشود همه بیاین ها کادو نیاوردین هم نیاوردین اما دنگ خودتون رو میدیدن ما اینجوری گدرینگ داریم البته کیک مهمون صاحب تولدیم پس همه بیان ... حال کردی حالا خودت هم نیومدی نیومدی ما حالش رو میبریم

مریم گلی گفت...

آقا بنده قاطعانه وجود هر مراسمی رو تکذیب میکنم...

ناشناس گفت...

مگه ميشه از كيك تولد گذشت؟؟؟

سلام منم گفت...

سلام.اين حرفا كدومه؟من كه از ديشب به فكر تولدتم.هميشه يه ماه قبلش به ذهنم ميسپرم مبادا يادم بره.با نظر يواشكي كاملا موافقم.در ضمن اعتراض وارد نيست.ورودم رو تبريك بگو.زود باش.

مریم گلی گفت...

الهی من قربون تو بهترین دختر خاله دنیا برم.مرسی که به یادمی،مرسی از همه دوستانی که به یادم هستن.ورودتم مبالک به اینجا عسلم.بوووووسسسسسسسسسس

سلام منم گفت...

فدايت.خاله همشو خوندم.شبيه صندلي شدم.اما كلي با شاهكارات حال كردم.شاهكاري ي ي ي ي ي ي ي.نامه بلفست.چشمك.دلم ميخواد بادختر خالم اينجا حال احوال كنم.مگه چيه؟چشمك.فعلا.

Mental Stripes گفت...

چه خوب منم میام پس

ناشناس گفت...

من ميميرم واسه‌ي اين فرم نوشتنت، دل درد گرفتم از خنده واسه اون يه تيكه كه ميگي ايشااله تو شادياتون....،