۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

تو رو دوست داره مثل من؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر زود آدما تبدیل میشن به یه خاطره مبهم و دور از یه قاب روی دیواردفتر کار یا شیشه عطر روی میز یا شاید یه گوشی تلفن...


وقتی میبوسه تورو یاد من میفتی هیچوقت
وقتی نازت میکنه یاد من میفتی هیچوقت
وقتی گل میده بهت یاد میخکام میفتی
وقتی زل زدی بهش یاد شکلکام میفتی
یاد من میفتی هیچوقت یا که نه
وقتی گریه میکنی سرتو بغل میگیره
وقتی میخندی بهش برای خندهات میمیره
تورو دوست داره مثل من یا که نه
تورو رو چشاش میذاره یا که نه
وقتی آهنگی که با هم میشنیدیم رو گوش میدی یادم میفتی
اونجاهایی که با هم رفتیم میری یادم میفتی
وقتی دوستای قدیمو میبینی از من میپرسی
خیلی دوست دارم بدونم که حالت چطوره راستی
هنوز عکسامو نگه داشتی یانه
هوای طوطی مونو داشتی یا نه
یاد من میفتی هیچوقت





۲ نظر:

Mental Stripes گفت...

ملاك همه ي آدما توي دوست داشتن مثل هم نيست . شايد يه چيزايي براي يه نفر خيلي اهميت داره ولي طرف مقابلش اونارو انجام نميده . اينم بازي زمونه س . سخت نگير . دوستداشتن ديگري شايد براش بهتره خوشايندتره . يه روز عدالت اجرا ميشه . چه باشيم و نباشيم با مرور كردنش خودت رو اذيت ميكني .

نگین گفت...

خاطرات فقط کمرنگ میشن هیچگاه محو نمی شن