۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

سکوت من یه فریاده

دارم حس میکنم بی تو چقدر خالی شده دنیام          یه لحظه جای من باش و ببین بی تو چقدر تنهام
نگو قسمت همین بوده نگو تقصیر تقدیره             چرا لحظه های خوب داره از یاد تو میره
سکوت من یه فریاده واسه قلبی که خاموشه         تو این دلخستگی یادت هنوز با من هم آغوشه
تو این شبهای دلتنگی من از دنیا گریزونم          تو نیستی و نمیدونی من عاشق پریشونم
کدوم جاده کدوم دریا نشونی از تو میدونی          آخه نبض دل خسته ام فقط با تو غزل خونه
نمیشه بی تو عاشق بود نمیشه دل برید از تو      به تنهایی من برگرد بذار تازه بشم از تو


با تشکر از ویولت عزیز برای معرفی این آهنگ که وصف حال منه.دوستانی که میخوان دانلود کنن لینکش تو وبلاگ ویولت هست.

۴ نظر:

Mental Stripes گفت...

تنهایی هم یه حسیه که توی یه مقطعی از زندگی تجربه میشه زندگی مجموعه ای از حواسه که توی یه بازه هایی از زندگیمون اونا رو بیشتر از هر زمانی تجربه میکنیم حس های دیگه هم میاد یه روز خوب میاد مطمئن باش

نگین گفت...

این احساسات و حالو دوس دارم حتی به اینکه غبطه می خورم به داشتنش اما از اینکه بخواد برا خودم تکرار بشه... اصلا

كيوان گفت...

اين وبلاگ ويولت كجاست!!!؟ بابا شايد يكي انقدر گرفتاره كه نتونه دنباله همه چي بگرده، اين چه مدل ادرس دادنه!

مریم گلی گفت...

کیوان جان ویولت اسم وبلاگش هست من و ام اس که توی لیست دوستانم هست میتونی بری پیداش کنی