۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

چند روزه ماجرایی که در همین نزدیکی اتفاق افتاده،ذهنم رو مشغول کرده،عاشقانه ای که از جنس روابط پوچ و تو خالی امروزی خیلی دوره.چند روز پیش از طریق یکی از دوستان مطلع شدم دختری که همکلاسی سابق برادر دوست ما بوده تو تصادف فوت کرده.دختری به نام سارا که عشق همیشگی آرش نامی بوده.همه آشنایان از میزان علاقه آرش به سارا خبر داشتند و رابطه چند ساله اونها زبانزد بوده.باخبر شدم که آرش تاب تحمل دنیای بدون سارا رو نداشته و متاسفانه دست به خودکشی زده.از شنیدن خبر مرگ آرش بسیار متاسف شدم.نمیخوام اینجا بگم کار آرش درست بوده یا نه.نمیخوام قضاوتی در مورد هیچ کس بکنم.فقط میخوام بگم خوش به حال سارا،همین.

رو به تو سجده میکنم،دری به کعبه باز نیست
بس که طواف کردمت،مرا به حج نیاز نیست
به هر طرف نظر کنم،نماز من نماز نیست
مرا به بند میکشی،از این رهاترم کنی
زخم نمیزنی به من،که مبتلاترم کنی
از همه توبه میکنم،بلکه تو باورم کنی
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من،کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی،عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی،شکنجه اشتباه نیست

۳ نظر:

Mental Stripes گفت...

چند سال قبل هم همچين داستاني براي يكي از دوستان خواهر من اتفاق افتاد با اين تفاوت كه دو نفر همديگر رو ميخواستند و خانواده ي پسر مخالف بودن و نميذاشتن و دختر رو اذيت ميكردن دختر دست به خودكشي ميزنه با فاصله ي چند ساعت پسر هم اينكار رو ميكنه . زندگي بعضي وقتا رنگ ميبازه . ناراحت كننده ست .

نگین گفت...

کاش واقعا عاشق بودو پای عشقش وای می ساد

سلام منم گفت...

سر جاي خودم خشكم زد واسه چند لحظه..نميدونم چي بگم اماكاش آرش تحمل ميكرد تا از دوريش دق كنه.خودكشي آرش سارا رو عذاب خواهد دادو خودش رو بيشتر..