۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

مهمونی جمعه شب

دیشب تا صبح از پادرد نخوابیدم و کلی س عزیزو دعا کردم.(منظورم از س اون س بده نیستا این دوست جونمه)
دیشب مهمونی تفلد س عزیزم بود و جمعی از همکاران محترم وکیل حضور داشتن.نمیدونم چرا س جون دیواری کوتاهتر از دیوار من و حنا پیدا نکرده بود و از اول تا آخر مهمونی همش به ما دوتا گیر میداد که باید برقصید و ما هم همش اون وسط بودیم.تا میومدیم چند لحظه بشینیم و نفسی تازه کنیم میومد سراغمون که شما واسه چی نشستید من شماهارو دعوت کردم برقصید.چشمتون روز بد نبینه ئاشتیم از نفس میفتادیم که وعده داد این دیگه رقص آخرتونه اگه یه بار دیگه با این آهنگ برقصید قول میدم شام رو بیارم و ما هم که فداکار فقط واسه اینکه بقیه مهمونا از گشنگی تلف نشن رفتیم وسط و قر آخر رو هم دادیم تا بتونیم شام بخوریم.کلا جو مثل فیلم بینوایان بود واسه ما و همش از ما بیگاری در زمینه رقص و حرکات موزون میگرفتن.تو این مهمونی موفق شدم رد یکی از دوستای مدرسه ام رو توسط خواهرش که الان یک وکیل کارکشته است اونم از طریق دوستش که تو مهمونی دیشب بود بگیرم و فهمیدم که محبوبه محبوب ما الان در کانادا زندگی میکند و با یک آقای بسیار محترم مزدوج شدن...
بعد از شام و کیک و کادو بازی و این حرفا ،من و حنا هم سریع از ترس اینکه مبادا دوباره تا صبح مارو مجبور کنن ظرفارو بشوریم فرار رو بر قرار ترجیح دادیم.(والله ما شانس نداریم بعد از اون همه ظلمی که بهمون شده بود بعید نبود ظرفارو هم بدن ما بشوریم).
خلاصه که من حیث المجموع دیشب شب خوبی بود در جمع دوستان و همکاران و علی الخصوص که دیشب نمونه زنده داف رو هم تو مهمونی دیدیم...

۲ نظر:

Mental Stripes گفت...

چه خوب كه خوش گذشته و روز خوبي بوده

مریم گلی گفت...

این پیام در جواب خواننده ای به نام نگین هست که باید از این به بعد دنبال اسم جدیدی برای خودش باشه.آقای نگین عزیز اولا آدمی که اسم دختر رو خودش بذاره و با این عنوان بیاد نظراتشو اینجا بنویسه آدم سالمی قطعا نمیتونه باشه.من از همون اول فهمیدم که شما کی هستی اما اینقدر ادب داشتم که به روت نیارم اما پاتو از گلیمت زیادی دراز کردی و دوما من اگه دنبال شوهر بودم الان بچه هام میرفتن مدرسه عزیزم بهتره با دقت بیشتری اینجارو بخونی تا بفهمی من اون دختر خاله زنکی که تنها افتخار زندگیش شوهر کردن هست نمیتونم باشم.اما در مورد اینکه دوست دارم یکی از جنس مخالف تحت هر عنوانی کنارم باشه و دوسش داشته باشم کاملا طبیعیه و نمیتونم خودمو گول بزنم .در ضمن لطف کن نظراتتو واسه خودت نگه دار چون نظر شخص شما فقط شما برای من هیچ ارزشی نداره و تمایلی ندارم بدونم.