۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

بودن يا نبودن

بعضي ها ميخوان هم تو يه رابطه باشن هم نباشن يعني با دست پس ميزنن با پا پيش ميكشن.خلاصه تكليفشون با خودشون روشن نيست اما من معتقدم يا هستي يا نيستي اينكه دوماهي يك روز باشي بعد بري تا شيش ماه بعد بدرد عمه منم نميخوره.بعضي ها هم ميرن بعد از يكسال يا حتي چند سال با گردن آويزون برميگردن بعد انتظار دارن كه تو هنوز منتظرشون مونده باشي اما من ميگم اگه رفتي ديگه برنگرد.بعضي ها هم ميرن آدماي ديگه رو امتحان ميكنن بعد ميبينن تو از همه بهتر بودي پس حالا بايد باشي اما من ميگم لياقتت همونان.

مخلص كلام اينكه من هنوزم تنهام اما آدماي زيادي هستن كه فكر ميكنن من دوست دختر اونام اما من تنهام به مولا

۲ نظر:

نویسنده یواشکی گفت...

من قربون این تنهاییت برم عسلم ناجور اعتراف کردی ها! الان سیل پسران مملکته که بیان سمتت ب بغل رو فقط ! به مولا به موهات قسم به این سوی چراغ اینا مغزشون قد جلبک کار می کنه تو خودش رو ناراحت نکن کلن توی توهم زندگی می کنن روابط اجتماعیه که یادته اینا همون مدلی ان ولی مدیونی فک کنی که تو رو هم دوست دختر خودشون ندونن کلن همه چی رو با هم می خوان و نمی خوان ! این دوستات رو لای زرورقی چیزی قایم کن موش نخورتشون این قد نابغه و تک موندن توی جامعه بشریت بپا از دستت قاپ نزننشون مریم جونم

ندای غرب (میثم منیعی) گفت...

سلام
این فقط از طرف اقایون نیست . وقتی یه خانومی به شما میگه که ما تو این مدت دوست دختر دوست پسر بودیم و حالا هم خداحافظ در صورتی که حتی با خونواده ات هم صحبت کردی و حالا این جواب رو می شنوی بعد که با یه خانم درد دل می کنی بهت میگه بعضی از ادما اینطورین که تو رو تو اب نمک خوابوندن برای روز مبادا و حالا دیده یکی بهتر اومده تو رو رد کرده نمی دونم شاید هم اصلا تو اب نمک هم نبویدم تو خواب بودیم .