۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

مفهوم دوست دختر

بعد از تجربه سه تا رابطه جدي با سه آدم متفاوت با جديت تمام ميگم كه تو اين مملكت دوست دختر يعني يه آدم دم دستي يعني كسي كه عضو خانواده و فاميلت نيست يعني كسي كه اسمش تو شناسنامت نيست و برات هيچ ارزشي نداره و تو هيچ مسوليتي در قبالش نداري يعني كسي كه راحت ميشه كنارش گذاشت يعني كسي كه همه بهش مرجحن چون اهميتي نداره كه باشه يا نباشه...
من با جديت اعلام ميكنم كه تو اين مملكت اگه پسري دختري رو دوست داشته باشه اونو به همسري قبول ميكنه نه دوستي.البته هستن پسرايي كه مفهوم دوست دخترو ميفهممن و آدم حسابين اما خيلي نادرن اينجورن پسرا...

۶ نظر:

ندای غرب (میثم منیعی) گفت...

سلام
من هم باهاتون موافقم و به خاطر همین هم من حرفای این خانوم رو هنوز هم نفهمیدم چون به نظرم اگه دوستی دوستی دیگه فرق نمی کنه بین چه کسانی ولی اگر عشقه خب دیگه دوستی نیست . شما راست می گید ولی حتی اگه دوستتون باز هم به من بگوید الکی حرف نزنم که محق هم هست و در وبلاگش پیام گذاشتم و گفتم ولی به هر حال این واقعیته که مقام و جایگاه زن خیلی بالاتر از یه مرده و نه من و نه هیچ کس دیگه در سطحی نیستیم که بتونیم حرفی بزنیم . این واقعیته و صادقانه هم میگم که من این برتری بانوان رو پذیرفتم همونطور که خیلی واقعیتهای دیگه رو پذیرفتم ای کاش برابر بودیم ولی نیستیم .

ندای غرب (میثم منیعی) گفت...

در مورد اون خانم هم باید بگم که من فکر نمی کردم که ایشون اینجوری باشه چون دوستی بین ادما هست و برام فرقی نمی کنه ( حالا شاید دوستتون بگه الکی حرف نزن ) ولی هنوزم من معنی دوست پسر رو نمی فهمم معنی دوست رو می فهمم معنی معشوق رو می فهمم ولی معنی دوست دختر و دوست پسر رو نمی فهمم اخه دوستی مگه فرق می کنه حتی اگه بهم بگویید دروغ می گم باز هم این حرف و باور منه راستی ای کاش دروغگوی خوبی بودم یا می تونستم فیلم بازی کنم مثل بسیاری از هموطنانم .

مريم گلي گفت...

سلام آقاي منيعي اولا بسيار متشكرم بابت اينكه وبلاگ منو ميخونيد و برام كامنت ميذاريد و در ضمن در مورد اون قضيه تو آب نمك خوابوندن كاملا حق با شماست و متاسفانه بسياري از خانوما اينكارو انجام ميدن اما اشتباه امثال من و شما اينه كه اينكارو نميكنيم و آدماي اطرافمون رو زيادي جدي ميگيريم اينقدر كه حتي خودشون هم باورشون نميشه و همه احساس و وقتمونو خرجشون ميكنيم و دست آخر ميبينيم كه براشون فقط بازيچه بوديم.

مريم گلي گفت...

من لازم ميدونم كه در مورد اشتباهي كه پيش اومده توضيح بدم پيامي كه در پست سهم من از زندگي توسط يه ناشناس نوشته شده خطاب به خود من بوده و قبل از پياماي ديگه نوشته شده بود اما من ديرتر منتشرش كردم و از جانب يه ناشناس هم بوده لطفا به خودتون نگيريد.

مجتبي گفت...

جانا سخن از زبان ما مي گويي! دوست دختر و پسري كه تو رابطه شون علاقه و عشقي نباشه بيشتر به هرزگي شبيه هست تا دوستي! ببخشيد تند حرف زدم!

مجتبي گفت...

پاسخي كه براي يك مساله تعريف شده در بازه زمان تو كوتاه مدت بهينه ست، الزاما در طولاني مدت جواب بهينه نيست! دوست دختر و دوست پسري پاسخ هاي بهينه محلي مساله علاقه و عشقند و ممكنه شما هيچ وقت به بهينه مطلقش نرسي و ممكنه برسي و ازدواج كني. قرار دادن پاسخ يك مساله رو بهينه محليش دروغ نيست. اتفاقا تو اون بازه زماني يه جواب مطلق به حساب مي آد، يعني عين حقيقت! حرف زدن در مورد اين موضوع به اين شكل كار سختيه.