۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

حکایت قدیمی خر و خرما

این روزا مد شده که طرف هم دوست دختر ایده آلشو داشته باشه هم زن مامان پز سنتیشو!در واقع هم خر و میخوان هم خرمارو!نمیتونن از کسی که دوسش دارن بگذرن و جرات هم ندارن که پاش وایستن و تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست!میگن تو باش تو فولدر دوستی اما انتظار نداشته باش که زن زندگیم باشی 1باش اما فقط یه دوست باش بدون هیچ توقعی احساس و عاطفه ات رو خرج من کن اما دست آخر یکی دیگه میاد میشه زن زندگیم!یکی که تا حالا تو فولدر دوستی یکی دیگه بوده اما من دلم خوشه که براش نباید با مامان و خاله و عمه و ...بجنگم !من تورو و احساس تورو میخوام و نمیتونم ازش بگذرم اما از جدی شدن تو و مسوولیت تو میترسم!تو باش و بذار من تنهاییمو باهات پر کنم و همراهم باش اما زمانی که قصد ازدواج و تشکیل خانواده داشتم تو اولین گزینه من نیستی یعنی اصلا آخریشم نیستی چون من انتخاب کننده نیستم چون من از تو میترسم چون تو خیلی خوبی!اونوقت تو برو وقتی که دیگه تنها نیستم برو اما بعدش اگه از زن و زندگیم راضی نبودم که قطعا نیستم،اونوقت بازم بیا تو فولدر دوستی!اصلا تو جون میدی واسه فولدر دوستی چون منو دوست داری و باید منو درک کنی و باید کنارم باشی اما من نمیتونم در قبال تو مسوولیتی داشته باشم!
این یعنی خودخواهی محض که من فقط خودم برام مهمه و تو و نیازها و احساست به من چه!وقتی من رفتم و خیالم راحت شد که همه چی خوبه اونوقت تو هم برو اصلا تو این مدت خواستی ازدواج کن اما تو فولدر دوستی من بمون چه اشکالی داره!مگه من چه توقعی دارم!اصلا من برای خودت میرم!اصلا به فکر توام که اینو میگم!
نه اشتباه گرفتی برادر من!دوست من!من و دخترای امثال من به این زندگی خوکی که تو میخوای یعنی همزمان داشتن و یا حتی فکر کردن به چند نفر در یکزمان عادت نداریم و بلد نیستیم هم با تو باشیم هم تو فکر یکی برای فولدر ازدواج!ما اگر احساسی خرج میکنیم با تمام وجوده و حق داریم همون قدر که احساس و تعهد میدیم دریافت کنیم!ما حق خودمون میدونیم وقتی شرایط ازدواج رو داشتی ما اولین آپشن انتخابی باشیم و اگر اونروز من با تو نبودیم میتونی بری سراغ یکی دیگه!پس تورو خدا تکلیفتو با خودت مشخص کن و اگه نمیتونی اینقدر مرد باشی برو کنار و بذار برم سراغ کسی که لیاقت اینهمه صداقت و محبت رو داشته باشه!منو معلق نگه ندار بی انصاف!کی رو میخوای گول بزنی ؟منو؟خودتو؟خانواده ات رو؟یا دلتو؟تورو خدا حداقل با دل خودت روراست باش!
این جواب من و حنا بود به آدمایی که دارن مارو بازی میدن و خودشون بلاتکلیفن اما میخوان قهرمان هم باشن...لطفا بخونین پست چمدان باز نشده حنارو تا بفهمین دارین با ما چه میکنید!
حنای عزیزم چمدونتو تو خونه دل هر آدم بی لیاقتی باز نکن!چمدونتو ببر جایی که بتونی با خیال راحت بازش کنی بدون دلهره از اینکه چه زمانی باید دوباره ببندیشو بری!حنای عزیزم این آدما به زندگی خوکی عادت دارن و باید یکی عین خودشون(دقیقا عین خودشون)گیرشون بیاد و بازیشون بده تا قدر منو تو رو بدونن...

۲ نظر:

ا آآ گفت...

سعی کردم این مطلبو بخونم تا آخر اما نشد...
چون درکی ازش ندارم

ا آآ گفت...

اما عنوانش صدق میکنه در مورد بیشتر آدما
چون بیشتر آدما قدر ناشناس هستند
حتی شما دوست عزیز