۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

مذاکرات سه جانبه

مذاکرات سه جانبه دیشب که از جلوی رستوران آ اس پ با حضور من و حنا و سانازی شروع شد و منجر به پیاده روی شبانه در خ یوسف آباد و یادآوری برخی از خاطرات نه چندان دور بنده در یک شب کذایی در خ یوسف آباد داشتم  شد و بعد هم رسید به مذاکره سر میز شام در پیتزا بیگ بوی که به نیک بوی تغییر نام یافته و بدلیل حل نشدن مساله با پیاده روی در خ عباس آباد تا ولیعصر ادامه یافت ،هیچ نیتجه خاصی نداشت و فکر میکنم این قضیه نیاز به یک سری مذاکرات جدی پشت درهای بسته داشته باشد نه در شارع عام.دوستانی که علاقه مند به این بحث هستند فایل صوتی این مذاکرات بطور اتفاقی وقتی حنایی ناخوداگاه گوشی من رو گرفته بود و رفته بود رو پیغام گیر صدای همه ضبط شده و موجود است .خدا رحم کرد که منو اشتباهی گرفت و اخرین شماره من بودم وگرنه...

۲ نظر:

Mental Stripes گفت...

جدا از نتيجه ي مذاكره مسير حركت پياده روي عالي بود

نویسنده یواشکی گفت...

وای مریم من نمی دونم چه جوری قفل این تاچ اش باز شده بوده و آخرین شماره هم تو بودی که خودش گرفتت ، وای فکرش رو بکن بد بخت می شدیم هها اصلن دارم از تعجب شاخ در میارم اونم اون حرفهایی که ما زدیم وای وای وای وای وای فقط وااااااااااااااااااااااااااای