۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

نكات آموزنده

چند روزيه كه ايميلاي زيادي از يه آدمي كه مدتهاست تو ذهنم مرده دريافت ميكنم و ميبينم كه آدمي كه يه روزي به راحتي يكي ديگه رو به من ترجيح داد داره ملتمسانه ازم ميخواد كه برگرده چون اون دختر باهاش همون كاري رو كرد كه اون با من...
آرش عزيزم آدم از هر دستي بده از همون دستم ميگيره.دنياي عجيبيه خيلي عجيب و غير قابل درك.اين روزا كه حال خوشي ندارم فكر ميكنم شايد برم سمت آرش.چرا كه نه اينهمه اون از من استفاده كرد حالا نوبت منه وقتي همه واسه من دودره بازي درآوردن و دهنمو صاف كردن پس بذار منم دهن يكي ديگه رو صاف كنم.اما چه كنم كه اين وجدان ما بدجوري بيدارو آگاهه.
تو تسويه حساب ميلاني دختره به پسره گفت :آدم چيزي رو كه بالا آورده دوباره قورتش نميده.اما جالبه كه مردا اينكارو ميكنن و هميشه يه آدم خوب كه سر راهشون قرار ميگيره رو داغون ميكنن و ميرن بعد كه بقيه رو امتحان كردن و مقايسه كردن ديدن اين بهتر بوده برميگردن سراغ اين دوباره.
ديشب به حنا ميگفتم سه تا آدم اومدن تو زندگيم هر كدومشون يه جور لهم كرد و رفت حالا هر سه تاشون برگشتن و ميخوان باشن!
تو از من دور و من دلتنگ
تو آبادي و من ويرون
هميشه قصه اين بوده
يكي خندون يكي گريون
در ادامه هم به توصيه دوستي كه مطلبي رو تو سايتش گذاشته و خواسته بود اطلاع رساني كنيم چند نكته آموزنده در باب اين جنس برترو كه واقعا خودم هم تجربه كردمو بهش اعتقاد دارم بيان ميكنم:
وقتي مردي شما را بخواهد هيچ چيز نميتواند جلوي او را بگيرد واگر شما را نخواهد هيچ چيز نميتواند نگهش دارد.
هيچ وقت خودتان را براي رابطه اي كه ارزشش را ندارد تغيير ندهيد.
اگر رابطه تان به اين دليل كه طرف مقابل آنطور كه لياقت شماست با شما رفتار نكرده به اتمام رسيده هيچ وقت سعي نكنيد دو دوست معمولي باشيد.
پاگير نشويد اگر احساس ميكنيد شما را در حالت تعليق نگه داشته حتما اينكار را كرده است.
هيچ وقت به اين دليل كه فكر ميكنيد گذر زمان اوضاع را بهتر ميكنيد در يك رابطه نمانيد.
هيچ وقت اجازه ندهيد طرفتان همه چيز شما را بداند.
هيچ وقت مرد كس ديگري را قرض نگيريد.
كاري كنيد كه بعضي وقتها دلش براي شما دلش تنگ شود.اگر مردي هميشه بداند كجا هستيد و در دسترس باشيد كم كم شما را ناديده ميگيرد.
هيچ وقت به هيچ مردي متعهد نشويد.

هیچ نظری موجود نیست: