۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

دارم از دست میرم

اینروزا شدم دستگاه دروغ سنجی که تا یکی میگه دوستت دارم آلارم میدم و وقتی میگه من مثل بقیه نیستمو قدرتو میدونم هشدار خطرم پرصداتر میشه...
بغض نکن گریه نکن              اگرچه غم کشیده ای
برای من فقط بگو                 خواب بدی که دیده ای
اگر که اعتماد تو                    به دست این و آن کم است
تکیه به شانه ام بده                که مثل صخره محکم است
به پای صحبتم بشین               فقط ترانه گوش کن
جام به جام من بزن               جان مرا تو نوش کن
تو در شب تولدت                 به شعله فوت میکنی
به چشم من که میرسی           فقط سکوت میکنی
اگر کسی در دل توست          بگو کنار میروم
گناه کن بجای تو                بر سر دار میروم


پاورقی:امشب حال کردم دو تا پست بذارم و هیچ اعتراضی هم پذیرفته نیست. 

۳ نظر:

Mental Stripes گفت...

زمان خيلي چيزها رو ثابت ميكنه ...

نگین گفت...

دوست داشتن رو زمان اثبات نمی کنه دل ثابت می کنه
عمق نگاهی که می خواد فدات بشه
زمان فقط نشون میده دل چقدر صبوری داره برات

نگین گفت...

اما از این حرفای دور و دراز که بگذریم
شعرت بدک نبود