۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

من دماغم را دوست دارم

بالاخره پس از تلاشهای فراوان اخوی امروز بنده توسط آقای دکتر ویزیت شدم...اما چشمتون روز بد نبینه کلا از زندگی ناامید شدم.مرتیکه بی ریخت برگشته میگه دماغت کجه فنوکشم افتاده است باید بره بالا،چونه ات هم عقبه باید بیاد جلو،کلا صورتت انحراف داره و سمت چپ صورتت بزرگتر از سمت راستشه...خداییش من اینقدر کج و کوله بودم و خبر نداشتم؟؟؟؟؟؟؟
میگه حتما توصیه میکنم عمل کنی چون خیلی تغییر میکنی و بعدش تو مانیتور کامپیوترش عکس یه خانومی رو نشون میده که هیچ شباهتی هم به من نداره میگه ببین این شبیه تو بوده حالا بعد از عمل ببین چقدر تغییر کرده!!!فکر کنم همین یکی فقط خوب دراومده و به همه نشون میده تازه شک دارم اینم خودش عمل کرده باشه!والله ما هرچی تو مطبش دیدیم دماغ سربالایی ساخته این مدلی نبود!میگه حالا کی میخوای عمل کنی؟میگم با اینایی که شما در موردم گفتی همین الان!در اتاق عمل کدومه؟آخه یکی نیست بگه کچل بیریخت خودتو تو آیینه دیدی تا حالا که اینقدر رو مردم عیب میذاری واسه پول؟کلا جدیدا زیاد تجربه کردم که آدمای بی ریخت اعتماد به نفس بالایی دارن و از همه ایراد میگیرن!آخرش بلند شده تا کمر تا شده میگه به مهندس سلام برسون...گفتم دارم واسه تو و اون مهندس!
اومدم پیش منشیش که پول ویزیتو بدم میگه بینی شما چون شکسته ترمیمی هست،میشه ده میلیون،گرونتره!!!!!!اما آقای دکتر گفتن چون ایشون خواهر مهندس هستن شیش میلیون و چونه اش هم چهار میلیون!میگم سرجمع همون ده میلیون دیگه...باشه دستت درد نکنه کار نداری خدافظ... جونمو برمیدارم و میام خونه.اما از وقتی اومدم جلوی آیینه با خط کش وایستادم اندازه میگیرم ابعاد صورتمو و همه چی میزونه!حتما چشای خودش چپ بوده کج و نا متقارن دیده مارو!!!!!!
هر کی این پستو بخونه و نظر نده خیلی کجه و باید بره پیش این دکتره...

۱ نظر:

نویسنده یواشکی گفت...

خب عزیزم عسلم جیگرم حتمن کجه ؟ کی میگه کجه کی میگه کجه ؟ نه واقعن شاید کجی خب !!! برو برو ده میلیون بده بگو راستش کن .... از بس خلی که میری پیش این دکترهای دیوانه .... اون ده میلیون رو بزن به یه درد ی به خدا .... ماچ ماچ